wtorek, 4 listopada 2014

[tragiczny] Wygląd bloga :D

Tym razem krótka notka o wyglądzie bloga... Przez kilka dni będzie wyglądał ( za przeproszeniem ) jak gówno, bo zrobiłam zły nagłówek... Nawet nie wiecie jak zła jestem uhh. 
Pewnie spytacie czemu nie skorzystałam z szabloniarni? Już tłumaczę. Większość graficzek pisała, że nie będzie robić szablonów z Bieberem, Kwiatkowskim, 1D itp. no to gdzie by mi z Violettą zrobiły! ;c  Wtedy to myślałam że wszystkich w domu uduszę :D
Życzcie mi powodzenia z CSS'em bo nie wyrobię [*] 
Pozdrawiam, z tego bezsensownego postu! :p
Ciao! ;* 
Ps. Ten gif jest taki aghh *-*

1 komentarz:

  1. Weź ty się ogarnij kurde! Przecież nie wygląd jest najważniejszy!
    Ważna treść! :D A ty już zapewniłaś sobie całkiem pomyślny start!
    Wygląd ma być dodatkiem, a ten szablon na mnie zrobił pierwszorzędne wrażenie :D Ale Co tam, mnie nikt nigdy nie słucha...
    PLT ~*~

    OdpowiedzUsuń